Män som hatar kvinnor

Idag har jag varit på "Män som hatar kvinnor" baserad på Stieg Larssons verk. Ja, vad säger man? Jag kollar aldrig på deckare annars av personliga själ. Nerå, men jag är lite skraj så jag vågar aldrig kolla. Och så är jag rädd för mig själv för att om jag har börjat kolla så kan jag inte sluta även fast jag inte vill se den egentligen. Eller jag vill ju men jag vill ju inte. Ja, eller nåt. I alla fall! Jag såg den och det var verkligen en stark film enligt mig, mycket bra!

Nu håller jag på för fullt på med att plugga in olika faser man har i livet, olika livskriser och vad är egentligen identitet? Den är väldigt viktig i ungdomen och det är där man stänsigt ställer sig frågan "Vem är jag?". Ja, det här handlar om Etik&livsfrågor-kursen kanske ni förstår. Intressant på lektionerna men att ha prov är väl inte så populärt i någon form men på fredag gäller det. I övrigt så utförde jag alla redovisningar bra idag, väldigt duktiga var vi!



Hörrni familjemedlemmar, var vänliga att lämna min blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0