ruskigt skön dag

Idag har varit en bra! Jag började med en mysigt lång morgon och fortsatte att mysa hemma i lägenheten tills Moa och Therese meddelade att de var klara för att ta sig till Frishov där vi skulle simma idag med skolan. Vi simmade 1000 meter, bubblade lite och sedan kände vi att vi var klara där inne bland allt klor. Jag förstår faktiskt inte hur man kunde tycka det var så kul där förut, eller det gör jag ju. För det var ju faktiskt väldigt kul. Och jag trodde jag sklle tycka det var kul när jag kom dit idag också men jag kände liksom bara att ag ville  bubbla lite och sedan upp och ta en lunch på stan. Vuxenpoäng?

Det var precis vad vi gjorde. Men solbrillorna på gick vi ner på stan i det sköna vädret, satte oss på Barista och pratade igenom livet. Det var jätteskönt och trevligt. Sedan gick vi en "runda" på stan. Kom inte hem förrän strax innan sju.

Kvällen tänkte jag spendera framför tv:n och ta det lugnt, kanske att jag läser några skoliga papper också. Men det är inte säkert. Bara i fall det verkar intressant.





Kommentarer
Postat av: Moa

Bild på mig då?? Jag trodde jag betydde något för dig....

2009-03-17 @ 21:01:09
Postat av: Maria

Jag fick ju inte ta någon bild på dig, du var ju "ful och sur", HAHA.... mojskojs!

2009-03-17 @ 22:03:24
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0