Saradygn

Tjenare alla snyggon där ute!

Igår hände det en del. Det började med träning och jobb till klockan sex. Sedan satte jag mig på bussen mot Gottsunda och Sara. Vi tänkte ha lite myskväll och det började väl bra, men sen blev det inte så mysigt-kolla-på-film. Vi tog oss ut i mörkret istället, gick lång promenad och åkte pulka så det stog härliga till! Det var väldigt läskigt men ruuuligt! Sen satt vi i ett träd, på en "bergstopp" och pratade och kollade på horisonten. Jättemysigt. När vi kom hem somnad vi till Sex and the city.



Efter frukosten tog vi oss ut igen. Nu i lite ljusare tider. Det har ju varit underbart väder, och Sarisen visade mig hela sin barndom genom naturen, haha, filosofiskt. Vi gick till Vårdsätrabadet och gick ut på isen, jättemysigt!



Nu har jag varit på Yoga, slappat, ätit osv. Och sen tycker jag att vi ska skicka en tanke till Moa. Hon är sjuk, magsjuk Usch, hoppas det blir bättre sötnos!

Här skulle jag lägga upp en bild på Mojs men det funkade inte.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

GUD va fint nu blev jag ju alldeles glad. :) Syns ju precis hur mysigt det var.



stackars stackras Moa :(

2009-03-01 @ 19:30:40
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Moa

Åh, tack för att du bryr dig, va glad jag blir! Dock är min mage så att säga "inte okey". men jättefina bilder! Kör hårt på redovisningen nu!

2009-03-03 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0