spooookie


Snart ska jag jag ta mig till Friskis för lite gym. Ska bli härligt - jag är så farligt trött. Skönt att sätta igång kroppen lite känner jag. Hoppas ni har haft en trevligt dag!


Förresten. Idag i skolan serverade de endast vegitarisk mat. Det gillade jag. Jättebra ju. Vet inte om de kommer fortsätta med det men väldigt bra ändå. Vet ni att en köttbit omsätter lika mycket energi som att åka bil i en timme? Jag hörde några, ursäkta, naturnördar sucka om att de ville ha kött. Men hallå, EN dag i veckan eller kanske månaden gör ju faktiskt väldigt mycket om man skulle äta vegetariskt. Tänk om alla skulle göra det. Vad vi skulle spara på vår planet!

Jaja, hare sweet alla fina människor!

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha, naturnördar... din skojare!

Bra tanke annars, helt rätt. Tänk om alla skulle göra det!

2009-03-03 @ 15:39:32
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0