toksnygg!

När jag kom till skolan kändes det lite skumt. Något kändes en aning fel. När jag kom fram till dörren där svenskan och engelskan ska äga rum kommer jag på det. Jag börjar ju en halvtimme senare....så är det. Här sitter jag nu och kollar lite på mina redovisningar som jag ska göra idag. Det som står på schemat är en engelskapjäs, en svenskabok"redovisning" och spanskaredovisning i form av dans och hablando (prat). Dock är det inte så tråkigt, det mesta är kul men lite prestationsångest har man ju alltid.

Nu tänkte jag kolla lite på politiska ledare som vi gör i samhällskunskapen. Här är Anders Fogh Rasmussen (Danmarks premiärministär).



Fett söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0