dipp och grönsaker

Det var bara en lektion som stod på schemat idag, vilket var riktigt skönt. Dock var det prov i Etik, bortsett från att man är helt utpumpad i hjärnan så var det skönt att ha det gjort som vanligt! Jag tror att det gick hyffsat iaf. När jag åkte ner på stan idag insåg jag att jag inte hade varit där på säkert två veckor (förutom att jag cyklar igenom där varje morgon och eftermiddag), så att jag fick lite shoppingsug.

Jag köpte en kofta på Vero Moda för bara 69 kr, riktigt billigt att det inte gick att motstå. OCH så var den en riktigt tillsats i garderoben också så den är jag glad för. Blir snyggt till i vår. Och sen blev det ett impulsköp på Weekday ("såklart", höll jag på och skriva, och det skrev jag ju också......), köpte en röd slapp tröja som kostade mer än koftan - underligt! Men snyggtsnyggtsyggt.




Ikväll ska jag chilla och köra på dipp med grönsaker. Det låter jätteskönt tycker jag. Jag måste vila inför imorgon då jag ska på Värddagarna i Sthlm som håller på hela helgen. Det är utbildning, träning och en schön stämning med massa Friskisjobbare! Det ska bli superroligt :)


Kommentarer
Postat av: Moa

fett snygg tish! och de ska bli fett kul imorgon!

2009-03-13 @ 22:52:44
Postat av: Moa

Du är fett läskig.....

2009-03-13 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0