Vad är det som luktar indiskt?

På grund av mycket plugg så är det inte så mycket uppdatoering från min sida. Väldigt trist men jag tycker det är onödigt att skriva om klagande plugg, plus att jag inte har någon blogginspriation, kanske kommer ikväll. Vem vet? :)

Måste berätta om en rolig händelse igår i alla fall. Jag satt på bussen på väg hem från skolan med några från klassen. Linnéa började fråga vem det var som luktade så mycket. Hon tyckte det luktade indiskt. Vi försökte verkligen komma på vad det var som luktade. Men vi fattade verkligen inte. Efter att vi hade spånat ett långt tag så ser jag en indisk kvinna bakom Linnéa. Det var så sjukt kul - HAHAHA! Fniss.


Kommentarer
Postat av: Moa

"de lukta curry"...



(I had a dream this last night) ;)

2009-03-06 @ 13:21:21
Postat av: Fanet!

SIGNERINGSDATUM har kommit upp! Omg hyperventilerar

2009-03-06 @ 13:29:29
Postat av: Paula

HAHAHHA "Fanet".....

bangar inte på Umeå.



Ironisk dock. Rolig bussresa (:

2009-03-07 @ 01:10:04
URL: http://paulagocko.blogg.se/
Postat av: linnéa

hahahah, stackars människa om hon hörde, måste ha trott att jag avr "indierasist" , nej det ordet existerar verkligen inte.

2009-03-07 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0