Vad snälla ni är, mina kompizar! ;)

God morgon!

Idag har jag varit duktig! När jag vaknade gick jag upp och tog en promenad ner på stan, det var jättehärligt. Jag kände massa vårkänslor och det är en så mäktig känsla. Sen åt jag och pappa grym lördagsfrukost och sedan har jag pluggat naturkunskap som jag har prov i på tisdag. Det känns faktiskt ganska bra, förstår dt mesta och det är nästan intressant. DET är stort, inte ofta det händer med naturkunskap måste jag säga.

Om, i runda slängor, tio minuter ska jag åka till Ikea med Annika och pappa och kika och beställa hem grymma varor! Lunch och jobb och sushi med Moa (vi har inte setts på den vecka!!!!) och 18årsfest. GRATTIS Mikaela!

Hallelujah, vilket lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0