orkade bara inte

När jag vaknade idag pallade jag verkligen inte trycket. Kände mig omotiverad, trött, sliten och ledsen. Därför stannade jag hemma denna långa gråa dag. Har faktiskt fått gjort en del i alla fall. Vi har en del arbeten som jag har sökt information om bland annat. Men vet ni vad, nu spricker det upp och solen tittar fram, nu blev jag GLAD TJEJ! Yes, vad skönt!

Jag måste bara göra klart för mig vad det är som ska göras i skolan....

- Analys om hur Bilbältet har påverkat och haft betydelse på 1900-talet
- PM om Sri Lanka, tamiltigrarna och tsunamin
- Översätta en barnbok till spanska
- Matte B nationella "slut"prov
- Seminarium om Biståndsorganisationer
- Naturkunskapsprov, vet ej när
- säkert massa saker jag glömt bort

Nej, nu ska jag nog ta och gå ut en sväng i friska luften! Ha det super sötnosar

Kommentarer
Postat av: Moa

Du ska veta att en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig <3

2009-05-04 @ 15:14:49
Postat av: Saga

Hey Maria!

Jag är ledsen att det blev som det blev på Valborg och allt...missförstånd och feltolkningar är bovarna i sådana här draman.

Hoppas att vi kan ses snart i alla fall!!! Om jag kommer upp till Uppsala så vore det bäst om vi hade två heldagar lediga då jag bara har ett tur&retur-klipp på Upptåget och liiiite pengar.



Vi höööörs!

Puss&Krams!

2009-05-04 @ 15:18:59
URL: http://sagascribb.blogg.se/
Postat av: Moiis & Sariis

Det är moa och Sara här, vi tycker om dig jättemycket!

2009-05-05 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0